I Am Micro
De camera baant zich een weg door de gangen van verlaten filmlaboratoria, vervallen bioscopen en de set van een lowbudgetfilmcrew. Digitale technieken vervangen in razend tempo de conventionele filmtechnieken en apparatuur in India. Hiermee gaat een ook belangrijk deel van het cinematografisch erfgoed verloren.