Vakratunda Swaha
Deze raadselachtige film opent en eindigt met de in 1998 overleden vriend van de filmmaker, Girish Dahiwale, die een ritueel uitvoert voor de God Ganesha. Daartussen zien we de filmmaker zelf tot driemaal toe de tonsuur uitvoeren, het kaalscheren van het hoofd als teken van rouw en toewijding aan de goden.