The Furnished Room
Een jonge man belandt in een onbekende stad. Is hij op zoek naar iets? Of is hij verdwaald? Het verhaal wordt verteld via drie beelden naast elkaar. Hierop zien we de verschillende hoofdpersonen steeds vanuit een ander perspectief. Langzaam wordt zo het mysterie ontrafeld.