Bertha’s Children
My great-aunt Bertha had seven children. When I visited New York one winter, I asked each of them to be in a film and all of them agreed. When I returned the following winter, however, only David, Marty, Aaron, Bernie and Thelma would do it. Frieda, concerned about the crazy people who might see the film and then write her nasty anonymous letters, refused, and Sylvia was in Florida at the time. (Roberta Friedman)