Bertha’s Children
‘Mijn oudtante Bertha had zeven kinderen. Toen ik eens in New York was, vroeg ik of ik een film over hen mocht maken en ze stemden allemaal toe. Maar een jaar later wilden alleen David, Marty, Aaron, Bernie en Thelma meewerken. Frieda vreesde voor nare anonieme brieven van gestoorde kijkers en Sylvia zat in Florida’, aldus Roberta Friedman.