Obsederend, aangrijpend, drie minuten durend epos, samengesteld uit memorabele beelden en compacte verhaalfragmenten. Alles wordt teruggebracht tot een essentie die ontzetting, verval, angst en wanhoop uitdrukt; maar ook bitterzoete melancholie, zowel om een geïdealiseerd verleden als een aangetast heden. (Mark Toscano)