Found footage van circussen, kermissen en auto-ongelukken wordt herhaald, vervormd en gestapeld tot op het punt van vernietiging, en weer terug. Ondersteund door een hypnotiserende soundtrack, in een loop, en crescendo. (Danny Birchall)