If There Be Thorns
Trees daubed in blood, a poisonous cut-up soundtrack and a script deftly combining AOR favourites with Burroughs, and all deliciously shot in Nicaragua, the paradise where 1980s CIA dreams ran aground. ‘A dark wave of exile, incest and magic burns across the tropic of cruelty.’ (Michael Robinson)