If There Be Thorns
Bomen die druipen van het bloed, een giftige cut-up soundtrack en een scenario dat knappe verbanden legt tussen classic rock en Burroughs, en dat allemaal gedraaid in Nicaragua. ‘Een duistere golf van verbanning, incest en magie brandt boven de Wreedheidskeerkring.’ (Michael Robinson)