March 14 2009, Hong Kong Coliseum
Een moment van contemplatie in Hongkong, in een spectaculaire, lege concertzaal waar de Chinees-Maleisische sterzangeres Fish Leong haar diepere gedachten over de grote pan-Aziatische tournee deelt. Elke show volgt een vast stramien, maar elke stad, en daarmee elk volk, heeft een eigen specifiek geluid.