The Undercover Man
This innovative form of storytelling in 16mm about shooting a film about recording an interrogation on tape. A man is interrogated about his experiences with the Mafia as an undercover cop. Abstract, conceptual and fragmentary reconstruction of his relationship with Sunny Black, in a story that comes about in the head of the viewer who primarily has to listen.