The Undercover Man
Deze innovatieve vorm van storytelling in 16mm-film, over het opnemen van een film over het opnemen van een verhoor op band. Man wordt ondervraagd over zijn ervaringen bij de maffia als undercoveragent. Abstracte, conceptuele en fragmentarische reconstructie van zijn relatie tot Sunny Black, in een verhaal dat ontstaat in het hoofd van de kijker die vooral moet luisteren.