Pheiphei comes from the countryside. She’s quite good looking, but apparently she didn’t think so herself. She went to the big city of Taipei for plastic surgery on her eyes, as many Asian women do. After the operation, she roams through the urban jungle. With those huge sunglasses on, you could think all kinds of things about her.