Pheiphei komt van het platteland. Best een leuk meisje om te zien, maar dat vond ze zelf blijkbaar niet genoeg. Ze ging naar de grote stad Taipei voor plastische chirurgie aan haar ogen, zoals veel Aziatische vrouwen laten doen. Na de operatie zwerft ze door de stadsjungle. Met die grote zonnebril op zou je van alles van haar kunnen denken.