My Superpower Girl
Infectiously made collage of music, dance and what was once fashion. Pop ages quickly, and some pop has a tendency to get even nicer as it ages. The maker of this energetic film has a good feeling for this.
Jolie is a nice and clever girl with a strange handicap: she has supernatural powers. Her parents want her to keep this strange gift secret. That may be very wise of them, but supernatural powers do not allow themselves to be reined in. As a child, her exceptional power already got her into trouble and that never really stopped. Apparently she lives the life that any attractive woman would want to live, until a certain event changes everything.