Half Teaspoon
A very soberly shot small-scale melodrama, with only the absolute minimum of dialogue. In the sober room, a burned-out man is only interested in the television. His wife tries to seduce him with a specially made cup of coffee. She wants to pamper him, but he isn’t interested in her. The disappointed woman finds a sympathetic ear with a bus driver. But she really loves her husband and she really does her best with the coffee.