Half Teaspoon
Zeer stemmig gefilmd klein melodrama. met alleen de hoogst nodige dialogen. In de stemmige kamer heeft een uitgebluste man alleen oog voor de televisie. Zijn vrouw probeert hem te verleiden met een speciaal gemaakte kop koffie. Ze probeert hem te verwennen, maar hij heeft geen oog voor haar. De teleurgestelde vrouw vindt een welwillend oor bij een buschauffeur. Maar ze houdt echt van haar man en ze doet echt haar best op de koffie.