Trip to the Wound
Een jongen en een meisje, Carlo en Shila, ontmoeten elkaar ‘s avonds in een bus. Shila verzamelt verhalen over littekens en verlangt altijd naar het bestaan van een wond. Dit is een trip die Carlo nooit zal vergeten. Het litteken is een concrete herinnering. Een herinnering aan het moment en de pijn, maar ook een herinnering aan waar die pijn mee samenhing. Misschien wel met erotiek.