Een knusse binnenplaats. De camera kijkt van twee kanten naar binnen. Het beeld wordt gesplitst om niets te hoeven missen. Maar iets bijzonders gebeurt er niet. Dat is juist zo fijn van thuis. Een ruimtelijk experiment op het platte vlak.