Interview
Jeanne Faust interviews the famous Lou Castel, the old star from films by Philippe Garrel and Rainer Werner Fassbinder. Is this a conversation or are they both playing a role – she the insistent female interviewer and he the grumpy old star on the wane? The extremely uneasy conversation is reminiscent of our need for authenticity and ‘real’ answers.