Engaging with Keith Sanborn (Artists’ Talk)
Media artist and theoretician Keith Sanborn expands on his current book on Dziga Vertov and on film projects in progress: Labyrinth of Solitude, Clear to Engage Project for a New American Century or the Art of Persecution, Notes on Ground Zero.