Sylvania
In Sylvania, we find ourselves in the interiors of the 1960s television series Bewitched, a space like an implanted memory now occupied by spirographic mandalas, a prowling alien (protector or intruder?), a naked woman (asleep or dead?). An unshaven figure who might be the video maker or his double looms like a cyborg in nebulous space. His movements make us wonder if he is an apprentice to the robot-like figure, or the puppet master of the scene, a paradox like the role of television itself – reflective, instructive and/or indoctrinating. Can the elements of this mystery be resolved? The series continues. (MM)