The second part of a screened work of art originally intended as a two-part installation. This playful, light-hearted film reflects the aspirations of a young country girl who seeks solace in the cinema and dreams of elsewhere, against a background of King’s Cross railway station. We can recognise direct references to e.g. Vertigo and The Wizard of Oz.