Het tweede deel van een oorspronkelijk als tweedelige installatie vertoond kunstwerk. Deze speelse, luchthartige film geeft de aspiraties weer van een jong plattelandsmeisje dat haar toevlucht zoekt in de cinema en dromen van elders, tegen de achtergrond van het spoorwegstation King’s Cross. We herkennen onder andere directe verwijzingen naar Vertigo en The Wizard of Oz.