Even the critics of parallel cinema will mark this chapter of the 1000-cassettes video novel as extreme and épatant. It is one of the most complicated chapters of the video novel, entirely submerged in the context of so-called ‘new’ or ‘youth culture’, which has been formed in the middle of the 1980s.