Zelfs critici van de alternatieve cinema zullen dit hoofdstuk uit de 1000-cassettes tellende video novel aanmerken als extreem en aanstootgevend. Het is een van de meest gecompliceerde hoofdstukken uit de video novel, volledig ondergegaan in de context van de zogeheten ‘nieuwe’ of jeugd’-cultuur, die gevormd is halverwege de jaren ’80.