‘Galaxy’, a contraction of Gabungan Lelaki Sexy (Sexy Men League), is the name of a dynamic song and dance group. Election time is worth its weight in gold for them. They perform for any party that will hire them. Dressed each time in different party colours, the hip-waving singers show the potential electors what’s what. An effective political documentary with a very swinging angle. (GjZ)