‘Galaxy’, een samentrekking van Gabungan Lelaki Sexy (Sexy Men League), is de naam van een dynamische zang- en dansgroep. Verkiezingstijd is voor hen een gouden tijd. Ze treden op voor elke partij die hen maar wil inhuren. Gehuld in steeds andere partijkleuren zwepen de heupwiegende zangeressen de potentiële kiezers op. Een effectieve politieke documentaire met een wel heel swingende invalshoek. (GjZ)