The Remote Controller
People Like Us samples and mixes existing images and sound from so-called Orphan Films -educational films from the Prelinger Archive in San Francisco and New York. The result is an ironic look at the successes and failures in the history of the experiment with physical and machine interfaces in the 20th century.