World’s Fair World
‘There’s nothing funny about the tools of capitalism.’ Agree or disagree? In this video, Bryan Boyce subjects a Westinghousesponsored TV movie about the New York World Fair in 1939 to his own patented brand of narrative deconstruction and evisceration.