World’s Fair World
‘Er is niets grappigs aan de werktuigen van het kapitalisme.’ Eens of oneens? In deze video onderwerpt Bryan Boyce een door Westinghouse gesponsorde televisiefilm over de Wereldtentoonstelling in New York in 1939 aan zijn eigen gepatenteerde werkwijze van narratieve deconstructie en mishandeling.