The Perpetual Life of Jim Albers
Een wetenschappelijke, biologischchemischantropologische blik op Jim Albers. We volgen de overspannen loonslaaf Jim van de vroege ochtend, wanneer hij van zichzelf in de kosmos droomt, tot de late avond.