Cartonman et les filles
KartonMan is een antiheld met menselijke maten, bestaande uit een aantal kartonnen dozen. Wanneer hij op pad is, komt hij een heel assortiment jonge meisjesinmoeilijkheden tegen, die hij wil bevrijden van de slechteriken.