A young girl in rural Australia, drawn by the moon, climbs out of her window to follow its light. When her parents check on their sleeping child, she is nowhere to be found. Based on the true 1930s story of Aboriginal tracker Riley, this musical drama poignantly interweaves the perspectives of the father who refuses to let the tracker onto ‘his land’ and the tracker who is led by the land.