Een jong meisje in landelijk Australië klimt, aangetrokken door de maan, uit haar raam om zijn licht te volgen. Wanneer haar ouders bij hun slapende kind gaan kijken, is ze nergens te vinden. Dit muzikale drama, gebaseerd op het ware verhaal uit de jaren dertig van de aboriginal `tracker’ Riley, verweeft op ontroerende wijze de gezichtspunten van de vader, die weigert om de tracker op zijn land te laten, en van de tracker, die geleid wordt door het land.