Adagio
The relationship between culture and landscape has always been mediated by paint. This is a short film in which paint, music and landscape interact, suggesting something of art’s new relations to nature. Clive Walley also participates in the exhibition ‘stat.ic’ in TENT. (see Exploding Cinema programme)