Adagio
Verf was altijd al een bemiddelaar in de relatie tussen cultuur en landschap. Dit is een korte film waarin verf, muziek en landschap op elkaar inwerken, en daardoor iets suggereren van de nieuwe verhoudingen tussen kunst en natuur. Van Clive Walley is ook werk te zien op de tentoonstelling stat.ic in TENT. (zie het Exploding Cinemaprogramma)