An experimental collaborative project focused on the theme of ‘darkness’. The design studio Belief brought together twelve broadcast design studios and ten composers collaborated to make twelve one minute segments of a digital film. The inspiration for the launch of Untitled stems from a desire to bring an element of ‘art for art’s sake’ to the broadcast design area.