Het grafisch ontwerpatelier Belief zette een experimenteel collectief project op poten rond het thema ‘duisternis’. Twaalf ontwerpbureaus die voor televisie werken en tien componisten werkten samen om twaalf één minuut durende fragmenten van een digitale film te maken. Het project komt voort uit de behoefte om een kunstelement toe te voegen aan de arena van televisie ontwerpers.