Pyongyang Robogirl
Pyongyang, de hoofdstad van NoordKorea, is gebouwd om indruk te maken. Onder de verkeerspolitie bevinden zich de mooiste vrouwen ter wereld, onder wie ‘Pyongyang Robogirl’!