Mercedes
A boy and a girl meet at a party. They decide to go home together to consumate their acquaintance. The girl gets pregnant, but instead of lasting nine months, this pregnancy only lasts nine hours. In that one night, she goes through all the stages of love and pregnancy right up to the birth.