Adriaans plaag
Pig farmer Adrian is in dire financial straits. When a shady pigfeed dealer offers him a cheap consignment of pig swill, he leaps at the opportunity. However his pigs fall ill with swine fever. The dealer blackmails Adrian, who tries to keep the infection secret, and also gets off with his wife.