Burn
Burn, originally intended as an installation, is a tenminute impression of a family pursuing their everyday activities, while various bits of their their house are ablaze. Just as in The Drowning Room (in 2000 in Rotterdam), in which the room was under water, Burn is a narrative collage with tragic, comic, ecstatic and pathetic moments.