Ship
The Australian video artist Marilyn Fairskey summarised the phenomenon waterfront in minimal and sober image. The quayside with some passers-by and an equally chance passing ship. A mythical location, you say? Merilyn Fairskye is an Australian artist whose work includes installations, paintings, books, photography and film.