Duet: Variations for the Convalescence of ‘A’
Short film in which sexual ambiguity is linked to an ever-changing Jimi Hendrix soundtrack.
An experimental dance piece revealing the complex dynamics between two dancers and another woman.
Abstract dance film through the beautifully lit landscapes of a poetic film land.