Duet: Variations for the Convalescence of ‘A’
Korte film waarin seksuele ambiguïteit gepaard gaat met wisselende Jimi Hendrix soundtrack.
Een experimenteel dansstuk dat de complexe dynamiek tussen twee dansers en een vrouw onthult.
Abstracte dansfilm door prachtig belichte landschappen uit een poëtisch filmland.