Scrub Solo 1: Soloneliness
Het eerste filmexperiment van de Belgische videast De Bemels in samenwerking met de Amerikaanse choreograaf/danser Bud Blumenthal. Een serie dansbewegingen werd sterk vertraagd en daarna, als was er een scratchende DJ aan het werk, gemanipuleerd.