Hard-edged solid shapes – drawn on cards with a knife and ruler, and linear 3-D shapes rotate in space, alternate with each other, and optically disintegrate. ‘It’s so absolutely beautiful, so perfect, so like nothing else. Forms, geometry, lines, movements, light: very basic, very pure, very surprising, very subtle. (Jonas Mekas)