Variations
Variations blossomed forth while shooting additional material for Triste. What tender chaos, what current of luminous rhymes might cinema reveal unbridled from the daytime world? During the Bronze Age, a variety of holy places of healing were built. One of the most important activities was transformational sleep. This cut refers back to that tradition. (ND)