Take Your Bags
A story about slavery. When the Africans arrived in New York after shipment, their bags, in which they kept the beautiful icons of their forefathers, were exchanged: after the swap they found ‘nigger’, ‘beast’ and ‘slave’ in the bags. These days children can see these ancestral beauties in modern museums.